تامین ستاد

خرید مستقیم کالا یا خدمت

در این روش که تا سقف معاملات جز قابل انجام می‌باشد خاصا شخص کارپرداز و نه هیچ نقش دیگری از قسمت سفارش‌ها وارد شده و کالا و یا خدمت مورد نظر را انتخاب می‌نماید. سپس مهلت تایید سفارش، تعداد، مالیات، شماره درخواست خرید مرجع(شماره درون سازمانی)، تاریخ نیاز به کالا یا خدمت و … را مشخص نموده و در آخر تامین کننده‌ی مدنظر را انتخاب می‌نماید. پس از ثبت کامل سفارش و انتخاب تامین کننده مدنظر ثبت و ارسال انجام شده و درخواست به تامین کننده مدنظر ارسال می‌گردد.

پس از دریافت سفارش توسط تامین کننده، تامین کننده از قسمت “سفارشهای دریافتی” وارد شده و سفارش را تایید و به کارپرداز جهت امضا نهایی ارسال می‌نماید.

 

بیشتر بخوانید :  خرید دستگاه اجرایی از نوع اعلان عمومی خدمت

 

پس از امضاء نهایی سفارش توسط کارپرداز، تامین کننده مدنظر بسته به نوع خرید که کالا و یا خدمت باشد کالا را ارسال و یا اگر خدمت باشد صورت وضعیت را ارسال می نماید.

سپس در صورت خرید کالا انباردار وارد شده و کالای ارسالی از طرف تامین کننده را تایید و امضا می‌نماید و اگر خرید خدمت باشد ناظر وارد شده و تایید اول ضورت وضعیت را انجام می‌دهد و تایید دوم صورت وضعیت نیز بر عهده کارپرداز می‌باشد.

پس از تایید کالا و یا تایید صورت وضعیت، مرحله‌ی آخر یعنی پرداخت بوده که بر عهده مدیرمالی، ذیحساب و یا عامل ذیحساب می باشد.

.

نویسنده : حسین مجدی نسب (حقوق مولف محفوظ است)

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *